Usługi

Reklama na zawieszkach zapachowych

Firmy prześcigają się w pomysłach na reklamę swoich produktów i usług. Narzędzi i instrumentów promocyjnych jest naprawdę wiele, dlatego marketingowcy mają w czym przebierać. Można jednak zaobserwować pewne powtarzające się trendy i bardziej skuteczne metody. Ostatnimi czasy niezwykle popularne stało się oferowanie klientom małych gadżetów firmowych.

Reklamowe gadżety zapachowe

zapachy reklamoweJako klienci czujemy się docenieni i mile zachęceni, jeśli od pracownika, który sprzedaje nam pewne produkty, lub świadczy usługi, otrzymamy drobny upominek. Czasami może być to długopis, czy cukierek w firmowej folii. Są to dosłownie drobnostki, które nie stanowią dużego kosztu dla firmy, a jednak potrafią jej przynieść wiele korzyści. Pozwalają na zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z naszej oferty, lub pomagają nam w utrzymaniu stałych kontrahentów. Jeśli nasza działalność opiera się na branży motoryzacyjnej, warto zaopatrzyć się w zapachy reklamowe, które wręczać będziemy klientom, np. po zakończonej transakcji, lub na akcji promującej nasze przedsiębiorstwo. Z takiego rozwiązania korzysta wiele warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych, a nawet towarzystwa ubezpieczeniowe. Jest to gadżet praktyczny, a wśród rosnącej liczny osób zmotoryzowanych, na pewno także sprawdzony – bo który z kierowców nie ma w swoim samochodzie zapachowej, ozdobnej zawieszki na wstecznym lusterku?

Dbajmy o naszych klientów – zarówno tych, których już zdobyliśmy, jak i o tych przyszłych. Wręczając im drobne gadżety promocyjne, zwiększamy szansę na ich zadowolenie i zachęcamy do wyboru naszej oferty w przyszłości. Dla nas jako firmy takie drobiazgi reklamowe nie są wielkim kosztem, a dla klientów jest to gest, który pokazuje ich ważność.